ett litet ihopplock

Hej allihopa! Nu har jag smugit mig in pa ett hotell dar det finns usb uttag, yeees. Men internetet ar segt sa ni far bara ett ihopplock av bilder fran de forsta dagarna. Masssssa bilder kommer nar vi kommer hem!

Idag vilar jag fran solen eftersom den har sugit upp alla mina krafter. Haha, igar reagerade kroppen pa for mycket sol och jag var bankad framfor toaletten hela eftermiddagen helt tills all mat som intagits under dagen kom upp ;) Mysigt ja, sa idag har jag hallt mig i skuggan for det mesta. Hoppas ni mar bra, nu ska det faktiskt bli skont att komma hem. Pa mandag gar flyget hemat, langtar efter alla dar hemma! PUSS


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Alexandra

sköna bilder:)



föresten, jag har dig på min bloglovin.. gjorde ju en bloggpaus för ett tag sen så undrar om du fortfarande har kvar mig?:) Annars får du gärna lägga till mig igen om du vill:)

2010-03-07 @ 08:02:30
URL: http://vadfanskajagheta.se

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0