hemma i mysdress


Hej på er! har mobilbloggat under dagen men det verkar ju inte ha funkat enligt mina planer. Well well, mår ni bra? jag har haft en jäkligt skön eftermiddag, bara strosat runt på kupolen med nels och kollat in allt vår- och sommarfräscht. Fick köpt mig några plagg, kommer upp här inom kort!

Sen en varning till er som tänker käka tacobar på kupolen!!!! jag har ätit där flertal gånger och vet med mig att maten kanske är lite för starkt för min stackars mage, men vafan, det smakar ju gott. Idag dock blev allt en stor katastrof. Maten smakade gott, men magarna tålde det verkligen inte, varken min eller Nellies. Under en halvtimmes tid hade jag sådan kramp i magen att jag inte kunde gå upprest, och Nellies mage började krångla kort därefter. Höhö. Nej, men inte så populärt alltså, så watch out!

Slänger upp lite bilder på new stuff NU!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0