the time goes away


Kikade in på vår linjes hemsida och hittade ett kort på mig under redovisningarna vi hade tidigare i vår, kul!

Sitter för närvarande på Engelska och ska påbörja det sista arbetet i Engelska A. Känns himla skönt. Det är endast en skolvecka kvar nu, vart har tiden tagit vägen?!

I eftermiddag ska jag lämna in min dator på lagning då den skiter sig hela hela tiden. Perfekt timing liksom, jag har massa skolarbete att göra och datorn kommer knappast tillbaka innan skolan är slut OCH mitt USBminne är blown away. Jag är sjukt slarvig av mig så antar att jag bara har mig själv att skylla.

Hörs ikväll, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0