träning för datanördar


Helllu! Har ni haft en bra dag? Jag har gjort så mycket nödvändigt idag. Känns himla skönt!

Just nu sitter jag faktiskt och cyklar, haha! I ett väldigt lugnt tempo dock, men visst är väl det bättre än att sitta på rumpan. Ett litet tips till er som har svårt att komma igång med träningen kanske? Träna framför datorn!! Tiden går ju så mycket fortare också! Men alla har kanske inte tillgång till det, men det finns faktiskt jättemånga videos på tuben för magträning, rumpträning, benträning, armträning osv. Kan länka till några här senare!

haha, och här övergår vi från träningsmani till min blogg igen.............

Har nog inte så mycket mer att dela med mig av just nu.

Imorgon är det back to school som gäller, PUSS PÅ ER


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0