heeeeeey


Heeeeeeeeeeeeey. Idag har vi haft en familjeutflykt igen! Överraskningen var mest till de små, så Mora Träsk var det som gällde. Fast ja, vad ska jag säga, man dras ju med, tror nästan jag tyckte det var roligare än ungarna.

Hann även med lite shöpping, så jag blev med en riktig luvhalsduk som jag så länge velat ha, så himla bekväm och snygg, sen köpte jag en byxdress och en tubklänning, jul och nyår snart ni vet!

Nu sitter hela familjen, minus kajsa som har somnat, och tittar på SÅ MYCKET BÄTTRE. Är det bara jag som älskar det programmet? sjukt mysigt.

Imorgon åker jag till Vemdalen för utbildning, så om en vecka ungefär är jag en kompetent skidlärare! typ i alla fall.

Hörs sen!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0