lattemagi


Hej på er! Förlåt för noll inlägg igår, men febern är fortfarande inte väck så igår var mitt huvud alldeles för överbelastat för att ens slå upp en dator (okej nu ljög jag, för jag knarkar The Hills och det finns ju på datorn, men det skillnaden förstår ni ju själva). Åkte dessutom till baby igårkväll för att bli omhändertagen ( ;) ) och där bryr jag mig inte om att ta upp datorn.

Kom i alla fall hem för en stund sedan och Syrran var helt i exstas (stavning?) eftersom hon lärt sig göra kaffe latte, vilket hon vet att jag gillar, så hon kunde inte vänta med att få låta mig vara smakråd. Till min förvåning så var den fruktansvärt god, dock ville hon behålla sin lattemagi för sig själv så jag fick inte skriva något recept här, to bad, för den var riktigt god!

see you


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0