dagens bomb


Första kvällen på hela säsongen som vi bodde i Kläppen, jag och Amanda satt själva i en stuga och käkade marsansås på sked. Jag skulle upp dagen efter och göra min första dag på Kläppens livs!

Efter en helg ensam med Amanda bytte vi stuga och resten av folket anlände. Stugan var så jäkla kall att vi turades om att värma oss framför ugnen.

Jag ramlade ner från trappen..

vi hängde i soffan

Nellie var på gott humör!

Vi var hurtiga

Amanda lekte i snön

Tom plattade sitt långa hår




 
Här fick ni lite bildbomb från förra året i kläppen. Anledningen är för att vi befinner oss i Kläppen alldeles precis nu, förmodligen är vi nere i shopen och jobbar för fullt, och eftersom vi är här så är det ganska begränsat med internet och därav begränsad bloggning, SÅ jag har laddat upp med ett tidinställt inlägg per dag!! Bra va? :D

Så dagens inlägg var en bildbomb från förra året, kika in imorgon och se vad som bjuds på då!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0