yatzy


Lite roligt är det, att jag inte bloggade igår, eftersom jag hade några inlägg klara. Men, det gör väl inget om jag tar det nu? bättre sent än aldrig!

jag och älskling spelade faktiskt yatzy igår, skitkul ju, och jag vann gigantiskt överlägset som ni ser!

Gårdagen var den längsta dagen jag haft på länge, den tog liksom aldrig slut, och när jag går och lägger mig är det sällan jag somnar direkt men igår dog jag på en gång.

Jag har förövrigt inte varit i skolan idag, utan vankat hemma i mjukisbrallor och tjocktröja så jag slänger inte upp en outfitbild, om inte ni är intresserade av att se hur jag ser i min toppform då?


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0