bästa idag







bilder tagna av mig

bilder tagna av Katrine


bilder tagna av mig

Här fick ni lite bildbomb från dagen som varit. Gud vilken fin dag, så borde man spendera alla söndagar, det har varit en riktig söndagsdag! Vi mötte upp lite släkt och familj vi en sjö och slängde ut några filtar och drack varm choklad och bara pratade och njöt av det fina vädret!

Nu har jag en hel veckas ledigt framför mig, hur skönt! På tisdag åker jag till min älskling i Göteborg =)


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Trine

Nydelige bilder!

2010-10-10 @ 20:07:41
Postat av: katrine

soooooorrriii, men jeg har tatt 2 av de bildene!! :S

2010-10-11 @ 20:58:31

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0