hej tisdag


Hej på er! Igårkväll hade jag fullt upp med att fira Amandas 18 års dag. Efter skolan gjorde jag och Nellie en riktigt cool tårta, candy all over ;) Sedan drog vi till Vansbro och väntade in hela klassen för att sen gå och knacka på hos födelsedagsbarnet och överraska henne. Kvällen blev lyckad och tårta var hur god som helst! Ni ska få se bild på tårtan sen, när jag säger candy all over så menar jag verkligen candy all over.

Just nu håller jag på att jobba på mitt CV, snart är det dags att välja vart man ska lägga sin praktik och så vidare så då är det lika bra att ha det färdigt.

Lucnhtime, ses sen!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Malin

bor du i umeå? :O

2010-10-05 @ 18:28:44

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0