plugg och träning


Hej! Anledningen till att det glappar i mitt bloggande idag är att jag har prov imorgon, som ni så fint ser ovan så är det pedagogiskt ledarskap. Jag har inte varit på en enda lektion så jag har en hel del att läsa ikapp. Tur att är det intressant.

Sitter för tillfället och cyklar( känns som att det låter helt skruvat, men det är så jäkla skönt att trampa samtidigt som man kollar igenom datorn. För det första går tiden sjukt mycket snabbare och för det andra så slår jag ju två flugor i en smäll!) för att få att litet break från pluggandet.

Imorgon vid fem tiden rör vi oss mot Oslo där jag kommer att stanna på obestämd tid, en dag kvar nu, sen LOV!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0