tea and nailpolish


Och så får jag posta ett till inlägg där jag berättar vad jag gör nu. Lika intressant som det förra inlägget, om inte ännu mer intressant! Jag har nämligen utfört alla mina behov för kvällen och sitter nu och smakar på lite te och målar om mina naglar till rött (älsklings). Det mörklila blev lite uttjatat så nu kommer jag köra rött for a while!

Sitter för tillfället vid mitt barbord men skall alldeles strax förlytta mig till sängen, känner att tröttheten börjar smyga sig på.

Imorgon blir jag hämtad ungefär kvart i nio av minibussen som ska ta oss till Kläppens sportshop där vi skall ha lite genomgång inför en praktikvecka vi ska ha där om några veckor.

OCH imorgon eftermiddag ska jag på en annan jobbintroduktion, berättar lite mer om det sen!

Okej, mina vänner, jag tror jag slänger in handduken och avrundar denna dagen. Godnatt och sov gott!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0