tips från mig till er



Jag går ofta och klagar över att jag inte äger några kläder och att allt är så himla tråkigt, och ja, ni känner igen er antar jag.

Men ikväll kom jag i underfund med att jag äger faktiskt en jävla massa kläder, i alla fall så jag klarar mig gott och väl. Jag hade nämligen sjukt tråkigt så jag drog fram massa kläder (sånt som jag inte använde också) och började prova. Provade massa olika kombinationer och fick fram ett antal nya outfits. Skitroligt ju!
Så nu har jag en helt annan syn på min garderob/klädstång (garderoben fick ni tyvärr inte på bild, för där ser verkligen förjä-veligt ut), jag har faktiskt mer kläder än jag tror.

Så ett natt-tips från mig till er; När ni känner att garderoben börjar bli sjukt tråkig och uttjatad och bara vill ha nytt nytt nytt (egentligen, när vill man inte ha nytt nytt nytt? hursomhelst, vi tänker kriiiiisläge) så öppna garderoben och rota fram allt som finns, och börja testa. Jag lovar att ni hittar några nya, roliga kombinationer som kanske tillfredställer ert shoppingbehov en stund till.

Och på kuppen sparade vi väl lite pengar också, nämen gud så bra!

godnatt på er


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0