proactive hudvårdserie + extraprodukter säljes





Proactives hudvårdsserie rekomenderar jag starkt! Jag själv använde det när finnarna gillade mitt ansikte. Efter en månads användning var nästan allt borta, helt sjukt. Självklart är det olika för alla hudtyper och hur mycket acne/utslag/torr hud man har. Man kan använda det till det mesta. Vill du ha mer lyster, mer återfuktning eller få bort jobbiga utslag så funkar det med proactive, men framför allt använder man det till att förhindra och ta bort acne.

Proactives produkter är himla dyra så detta är ett kanonerbjudande.

Om du är intresserad så går du tillväga såhär;
1. Maila mig på
[email protected] och berätta om du vill ha paket 1 eller 2 och om du vill tillägga pluspaket eller inte, eller om du helt enkelt vill ha alltihopa och väljer paket 3.
2. Kom ihåg att lämna ditt mobilnummer i mailet så kontaktar jag dig så vi kan bestämma hur du ska få ditt paket!

Det är först till kvarn som gäller, så har du bestämt dig är det bara att sätta fart!

SÅLT


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0