bored


Som ni ser så gör jag något som jag med säkerhet inte har gjort på över ett år, och det är att lägga ansiktsmask.

Gud, jag har så jäkla tråkigt, vad.ska.jag.göra.

Jag skulle kunna träna och sedan ta ett långt bad och ta i hårinpackning och skrubba fötterna and so on.
MEN

hinder nummer 1. jag är sjuk, ni vet, ingen träning
hinder nummer 2. vi har ingen hårinpackning hemma

fast dock skulle jag ju kunna lägga mig i ett bad och bara ta det lugnt, MEN då kommer vi till
hinder nummer 3. jag har nyss smörjt in mig med B.U.S och då ska man väl inte blöta ner kroppen på en stund, innan det har hunnit torka. SÅ

tillbaka till frågan, VAD SKA JAG GÖRA?!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0