nagelpyssel

Ja, som sagt så är det ju bröllop på lördag och jag ska ha en mörkblå balklänning, vill ni att jag ska ta kort på den så ni får ett litet smakprov? hur som helst så måste ju allt stå i stil och mina naglar har varit ett bekymmer för de har blivit så jäkla sköra och fula. De flisar upp sig när de blir lite halvlånga och därför har jag nu i över ett år klippt ner dom varje gång de börjar bli lite långa och alltid alltid haft nagellack med färg. MEN, till klänningen vill jag ha en naturlig färg på naglarna och jag vill även ha lite längd. Så nu har jag sparat naglarna en stund under ett rött lack och har jag nyss målat om dom med ett vitblankt lack med lite glitter från Make up store. Nu håller jag tummar och tår att de håller sig, annars vet jag inte vad jag gör.

före ... Snyggt va?..

och efter , Vad tycks? Själv tyckte jag det blev helt okej, inte för "jalla jalla" och heller inte för "färgat nagellack is the shit". Ganska neutralt och diskret, tror jag gillar det!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: michelle

superfint!

2010-09-23 @ 16:08:17
URL: http://michmichmichmich.blogspot.com
Postat av: amanda

du måste lägga in bilder sen när du gjort dig i ordning för bröllopet :D

2010-09-23 @ 17:08:46
URL: http://amaaaandan.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0