planning


Ligger i sängen under täcket med halsduk på huvudet och skulle önska att jag kunde ligga här resten av kvällen, hade inte det varit skönt eller.

Funderar faktiskt på att ta mig en powerwalk eller något. Jag har ju inte tränat på hundra år, men å andra sidan så har jag inte varit frisk på hundra år, så det går väl jämt ut? DOCK hade det varit skönt. fast det är ju inte bra, men i det här fallet orkar jag inte bry mig, jag behöver ny energi och den får jag när jag rör på mig. Okej nu har jag övertalat mig själv, powerwalk it is.

Glöm inte att kika in ikväll mina vänner, svaren på frågorna kommer då, och för denna vecka har jag planerat en massa outfits (inspirationen har varit ZERO latest), en videoblogg, fotografering by me OCH från och med imorgon kommer jag att lägga in en sanning ni inte visste om mig tidigare, varje dag fram till söndag. Nu har jag en mall att följa och hit me om jag inte följer den!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0