svar del 1

Jag läste i något ganska gammalt inlägg att du haft ätstörningar, kan du berätta lite eller känns det för privat?

-Ja, det stämmer. Det började någon gång mellan sjuan och åttan och det berodde helt enkelt på att man hamnade i fel umgänge och påverkades för mycket av vad andra tyckte och tänkte. Det var den jobbigaste tiden jag någonsin haft, allt kretsade kring planering gällande intaget av mat och hur länge jag kunde hålla mig innan jag käkade en brödsmula till typ. Tvångstankar hit och tvångstankar dit. Hamna aldrig i en sådan grop och bana din egen väg och var nöjd med dig själv, det finns inget snyggare än människor som tycker om sig själv!

Hur många av dom här frågorna har du skrivit själv?

-Fan, du kom på mig……………….

vart ifrån ser du alla gossip girl avsnitt? :p
om du ser det på datorn, vilken hemsida?

-Jag tittar inte på det på någon hemsida pga. Dålig kvalité, men jag ser det på datorn, så, resten får ni räkna ut själva.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

-Det är svårt att säga. Jag tror att man känner att det är något speciellt vid första ögonkastet, men det kan ju också visa sig att personen i fråga är ett asshole, så jag tror att riktig kärlek endast kan uppstå när man känner personen.

Är din pojkvän din första kärlek eller har du några ex? ;)

-He is the very first :) 

Hur många år har du bott i Sverige?

-Sex år och tre månader, det står även i menyn här till vänster!

Vad är det du minst tycker om med dig själv?

-Helt ärligt så försöker jag inte lägga ner så mycket energi på vad jag inte gillar med mig själv, det tjänar jag absolut ingenting på. Men, jag hatar att jag har så lätt för att bli sjuk, och ibland har jag ett äckligt morgonhumör ;)

När fyller du år?

-26 April 

Berätta lite om din pojkvän! Man ser ju aldrig honom i bloggen :)

-Min pojkvän är ni nog alla lite bekanta med genom bloggen från förut. Han heter David och är arton vårar. Han tycker väldigt mycket om att åka skidor och inte minst mig, ;), han är född och uppvuxen i Göteborg/Orust, han älskar att laga mat och är världens underbaraste pojk!

Vad skulle du vilja ha på dig mest av allt i hela världen just nu?

-Mjukisbyxor och en stor t-shirt

Hur många hål har du i öronen?

-Ett i det ena och tre i det andra :)

Vem av tjejerna i gossip girl tycker du har snyggast stil? Och vilken kille dör du lite extra för?

-Vanessa har utan tvekan den snyggaste stilen, älskar den! En solklar tvåa får lilla Jenny. Och av killarna så dör jag nog lite av stygga Chuck, han är så mäktig ;)





Svarar på resten imorgon, nu ska jag sova, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0