bröllopsbildbomb


I salongen på morgonen

Där bjöds det på bubbel och nougathjärtan för bruden, brudtärnorna och frisörerna

Korkskruvar på Katrine

Lilla Kajsa blev också stylad

Resultat på Katrines hår, suuuperfint!

Bruden färdig och klar

japp, allt hår är hennes eget!


plingplingplingpling

sen var det dags för vårt tal! Jag är sjukt stolt över att vi faktiskt gjorde det för det satt ändå 120 förväntansfulla människor därinne :)

Katrine sa många fina ord och överlämnade sedan presenten från oss (boken som mamma håller i). Det var ett fotoalbum där vi hade skrivit ut och klistrat in bilder från alla år vi har bott här, alltså sex hela år, där vi tog varje år för sig, från 2004 till 2010. Tror det blev väldigt uppskattat!

Min bordsman var lilla André, och till dessert fick vi en outstanding cheesecake!

De fick ett varsitt ljus av alla gäster som de satte i små hål i varsitt hjärta. Fint va?

Kajsa, Jag, Trine och Truls






the cake, helt underbart fin och sjukt god!

första tårtbiten


min mamma och min boy

dans





SÅ fina

vid halv ett var det nattmat och sedan fortsatte dansen till långt på natt!



Vi avslutar bildbomben med denna fina bild!

Nu har ni fått en liten inblick i vad vi gjorde på lördagen. Tyvärr var inte min kamera med in i kyrkan, men det var jättemånga som tog kort även där så det är inte omöjligt att få tag i. Som sagt så var det den finaste dagen jag någonsin upplevt!

ps. Om ni vill se ett litet smakprov på vad fotografen har så kikar ni in här.


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: amanda

såå fint! :) man blir så glad av titta på bilderna :D

2010-09-27 @ 14:50:50
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: Ida Melin

Hej Kamilla! Mysig blogg!

Nu finns fler bilder från bröllopet ute på min...

// Ida

2010-09-27 @ 21:46:23
URL: http://fotografidamelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

fiiiint men svara på frågorna daa! :D

2010-09-27 @ 23:31:26
Postat av: idaA

så fint! :)

2010-09-28 @ 17:54:22

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0