glad påsk



Såhär ser det ut i vårat kök alldeles precis nu

Hej! det blev hemfärd en dag tidigare i och med att David åker iväg till åre på måndag och behövde kolla upp några saker inför det.

Så nu har vi alltså hela huset för oss själva, ganska tomt om du frågar mig, men ack så skönt! David sitter och syr sig en plånbok och jag sitter här och äter påskägg och dricker te.

Vilket väder vi har!! Det är ju helt sinnessjukt, vi är mitt i April och det är så varmt. love it.

Nu ska jag kolla igenom alla bilder vi har hunnit ta under detta dygn. Sedan åker ett urplock in här såklart, så kika in lite senare eller imorgon! :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0