lilla harry



lilla harry

Halloj! Har precis kommit hem efter att ha varit hos Linda en sväng. Hon har fått en liten kaninunge, och gud.jag.dör.vad.den.är.söt! Jag har ju själv haft kaniner genom i princip hela uppväxten, men när vi flyttade till Sverige funkade det inte med vår katt. Men allt är dom söta dessa varelser. Den var så goooosig! Men som ni ser hade jag en filt runt mig, man ska faktiskt ha lite respekt för deras små tänder, det kan göra så sjukt ont om dem bestämmer sig för att bita.

Tyckte jag hörde talas om att vi skulle åka och handla, och då följer jag med i vanlig ordning, så jag får köra lite. Ikväll har jag ingen aning om vad som sker, förmodligen blir det väldigt lugnt och skönt!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0