mjukmorgon


Hej på er! Hade en ganska jobbig natt med mardrömmar och så vidare så imorse runt halv tio käkade jag frukost med familjen och sedan tog jag med mig en kaffekopp till sängen och kollade på de sista avsnitten av stylisterna. Skönt med en mjukmorgon. Brukar aldrig drömma mardrömmar och vakna på nätterna så jag är, eller var i alla fall, helt slut..

Nu har det gått över så nu ska jag klä på mig och gå ut och ta en promenad i det fina vädret, skall också gå och kolla om jag har fått en solglasögon leverans! Beställde mig solglasögon i början av veckan, ni får se vilka det är när jag har fått dom!

Vi hörs sen :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0