new


Dessa skor kom jag hem med igår! Det är fullt dämpningssystem både fram och bak så nu kommer jag springa som en gudinna. Ska inviga dom ikväll :)

Nu ska jag klä på mig och dra och hämta mina kära ögonstenar på dagis. Det känns jätteskönt att vara hemma igen, trots att jag hade det så jäkla bra i Kongsvinger under dessa två veckor, men nu vet jag att jag kan packa upp alla mina saker och lägga bort väskor och allt sådant för en lång stund framöver, nu kan jag slå mig till ro här hemma igen, helt underbart!

Vi hörs senare!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

Nog för att det är bra att springa, men det sliter mycket på lederna.. Bara så du vet :)

2011-04-05 @ 21:03:59

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0