retro sister



Fick i uppdrag av mamma att ta med mig Kajsa till Älvgården (secondhand butik) och hitta ett par skor och ett par byxor. Okej, kul tänkte jag, lite annat än att hitta kläder till mig själv!

Jag förknippar second hand butiker med en retro stil, det tror jag de flesta gör, och jag tycker det är väldigt svårt att hitta något som är exakt "nutid". Det slutade med att vi kom hem med två par byxor, ett par skor och en jeansjacka.. Kajsa var nöjd i alla fall!

Sen när vi kom hem satte jag på henne outfiten ovan, så hon kunde visa upp sig. Lyckades inte riktigt övertala mamma att byxorna var snygga, men jackan gillade hon och skorna fick en fin tummen upp! Så jag måste säga att uppdraget blev hyfsat godkänt, det viktigaste är väl att kajsa är nöjd?


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0