the b-day



Just det, idag är det min dag, 17 vårar stod nu på sin tur!

Imorse kom hela familjen i vanlig ordning insjungandes med frukost och paket på pricka, i paketet hittade jag mörkchoklad, lite hygienartiklar och pengar. Sedan kom Katrine lite halvnervös in med en egen present. Jag läste ett finfint kort och började sedan riva i papperet. När jag såg loggan på kartongen höll jag på att smälla av, hon har inte köpt ett par sprillans Dr Martens?! Jo, det har hon. Inte vilka som helst heller, utan lyckats haffa EXAKT sådana som jag dregglat efter en lååååång stund. Ja, ni ser ovan, ett par sprillans nya Dr Martens Floral, lycklig!

Min familj är ju helt underbar. Och att Katrine inte istället la pengarna på ett par till sig själv bevisar ju hur underbar hon är.

En minst sagt bra start på dagen!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: amanda

skorna va jättesnygga! :D

och såå himla gulligt av katrine :D

2011-04-26 @ 09:16:32
URL: http://amaaaandan.blogg.se/
Postat av: Nina

Åhhh va´superfina!!!!! Jag vill också ha´!!!! Undrar om det finns någon åldersgräns??? När blir man för gammal för att bära blommiga Dr Martins???

Kram

2011-04-26 @ 23:28:22

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0