dilemma


förmiddags-te och några tidningar

halluj. Sitter för tillfället i min säng och sappar igenom bloggar och lyssnar på musik. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska göra; 1. Gå igenom garderoben för att se om det är något som eventuellt behöer inhandlas inför hösten? 2. Kolla om det är något plugg och andra förberedelser som behöver göras inför skolstarten nästa vecka? 3. Snöra på mig pumorna och gå en promenad med voffsen?

Nu tänker ni säkert att jag kan göra allt, Dagen är ung!!! MEN, vi ska åka iväg till vår stuga om en stund, så jag hinner bara göra en grej, SÅ vad tycker ni????????


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

Gå igenom din garderob och ha en bloppis!

2011-08-16 @ 13:51:08

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0