magen på sin plats

den dagliga efterrätten till nyheterna

Hola. Jag och farmor sitter och kollar på nyheterna och äter bulle. Lite piggare efter lite socker och utanför farmor och farfars gigantiska fönster ser jag nu att det spricker upp och imorgon ska det tydligen bli väldigt fint, thumbs up!
Måste ju också säga (erkänna) att jag blivit en aktiv kaffedrickare, är mer eller mindre beroende. En kaffekopp efter frukost kickar igång dagen och humöret, vet inte om det är falska känslor, men nog känner jag av det när jag nu för tiden dricker mycket mindre, många dagar ingenting, på grund av min mage. Har läst att det inte ska vara bra i för stora mängder, och att vara frisk i magen är värt allt som behöver raderas och ta bort. Ta hand om era magar!

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0