dagen som

Den rosa mc-västen är ur acnes höstkollektion 2011, och jag skulle mer än gärna ha den hängandes på min stång.

Mår ni bra? Haft en bra dag? Det har jag!
Lite halvseg i skolan, men dagen gick fort så det var inga bekymmer. Efter skolan hoppade jag och Amanda i vattnet och simmade i 45 minuter innan jag begav mig till David där det bjöds på kyckling och rotfrukter, mer än okej.

Har haft lite förkylningskänningar i ett par dagar nu så idag sprang jag in på apoteket och köpte en liten flaska khan Jang, som det görs så mycket reklam för, för att testa om det funkar, så det återstår bara att se!

Hoppas ni har och får en fin kväll, hörs vi inte ikväll så gör vi det definitivt imorgon, PUSS

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0