söndagens detalj


Upprullade jeans och träskor (inomhus)

hej! Denna söndagen har hittills handlat om söndagsbrunch med familjen, ligga i sängen och kolla in i de sista avsnitten av entourage säsong 7, rycka upp sig för en matshoppingtur med mor och helblodssyster (haha) och nu kör vi torsdagsmiddag istället för söndagsmiddag med ärtsoppa och pannkakor, låter fel men känns helrätt. Börjar äntligen få tillbaka lite matsug igen!

Nu ska jag stänga av verkligheten en stund och bläddra igenom senaste numret av tidningen solo, eller ska jag vänta till lite senare kanske, när jag ligger i ett bad med tända ljus och hårinpackning? Japp, jag röstar för det sistnämnda!

ses sen


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0