vi mår



Hej och hopp! Det var typ en vecka sedan, long time no see alltså. Jag har bockat av en praktikvecka i skidskolan och laddar nu upp inför ännu en, dock kommer det bli lite annorlunda till veckan eftersom jag då ska göra debut med egna skidskolegrupper!

Ungefär 80% av veckan har vi haft superfint väder, men dagen idag har förmodligen slagit alla. Bilderna ovan tog jag med min mobilkamera på dagen idag då jag och Amanda satt i varsin solstol mot väggen på toppstugan och solade våra näsor, helt underbart!

yesyes, den här veckan har jag tillgång till internet så förhoppningsvis blir uppdateringarna fler i dagarna framöver, Så vi Hörs

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0