ja


Sedan vi hördes sist har jag tittat på ett program om farliga chimpanser och spelat kort och druckit goboy med syrran! Tänkte berätta det för er, eftersom jag anser det vara riktigt roligt :) hehehehehehehehe

Ne, men jag och våran lilla tax var faktiskt ute och sprang förut, riktigt skönt! Har inte gjort det på en stund. Jag har även varit snäll mot mitt hår idag, då det fick sig lite inpackning (gjorde faktiskt inpackning igår också, OCH tränade för den delen, så jag körde lite favorit i repris). Imorgon ska jag ta det jättelugnt, precis som idag! Kanske sy upp mammas gardiner, ni vet, jag kan göra det, helt själv, eftersom jag har en egen symaskin, jag fick den i julklapp.

Nu ska jag nog sova, i min säng


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0