let's study.... ..... fashion


hay på er. Sitter med läxor och en färskprässad apelsinjuice. Dock är det inga vanliga läxor utan det jag pluggar är 2012's trender i sportbranschen. Måste ju vara den tråkigaste läxan någonsin.....



..... ELLER INTE! det här må vara det roligaste vi kommer att göra någonsin under dessa tre år, i alla fall om jag har något att säga till om! Det jag ägnar en stor del av min fritid åt, har jag nu fått i läxa, kan ej bli bättre. Att plugga trender är alltså en förberedelse inför swesport mässan i Stockholm på måndag där vi kommer att bjudas på modevisningar, föreläsningar och leverantörer från olika sport/friluftsmärken som pratar om nästa års trender. Can't wait!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0