swesport 2011










och vips så var det tisdag. Jag som lovade er att höra av mig lördag kväll, tänk va fort tiden går när det händer grejer hela tiden. En snabb sammanfattning av den missade tiden är jag väl skyldig er! På lördag kväll åkte jag till David där vi hade myskväll med film and so on, på söndagen gick vi upp sent och segade precis hela dagen och igår var jag i Stockholm på Swesportmässan!

Och för er som missat det, så handlade mässan om att massa olika företag och märken (inom sportbranschen) ställde ut sina produkter för vintern 2012! Hela dagen igår var väldigt rolig och givande. Berättar inte så mycket, låter bilderna tala istället.

PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0