inspirations-smäll




Hej! Eftersom jag har varit en usel bloggerska idag bjuder jag på en inspirations-smäll såhär på kvällningen. Min morgon började med Minnesgudtjänst framför teven direkt från Oslo domkyrka, satt under tiden i tårar och kände mig allmänt dyster under förmiddagen. Även om varken jag eller någon av mina anhöriga har blivit drabbade av detta känner jag mig ändå så berörd av det hela, känner sådan sjuk medlidenhet till alla familjer som blivit efterlämnade, det gör ont i hela bröstet.

På eftermiddagen fick jag en magattack igen, ni vet det jag skrev om för några veckor sedan, svidande, frätande känslor under bröstet och ner i magen. Så dagen har inte varit sådär toppen bra. Men imorgon är en ny dag!

Hoppas ni mår bra, nu ska jag somna till The Hills med en kopp te, Godnatt


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0