en update från orust


fönsterinredning på ninavis

Hej på er! Hur mår ni?
Jag befinner mig för tillfället på Orust tillsammans med Davids småbröder. Vi leker och umgås lite medan deras föräldrar jobbar!

Det ser ut att kunna bli riktigt fint väder idag också, vilket jag inte tycker vi har blivit bortskämda med de senaste dagarna.

Igår var det stort kalas för Davids äldsta lillebror som fyllde sju med massor av tårta och någonting som är helt nytt för mig sedan förra sommaren, nämligen äggost! Har någon hört talas om det någongång?

Åker tillbaka till Göteborg imorgon bitti och sedan tillbaka hit på fredag kväll för att sedan åka hem till Dalarna på lördag!

vi ses

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0