hit och dit


Hej på er! Känner mig nästa lite otrogen. Har lagt ner så mycket tid på mitt och Amandas nystartade UF företag att jag har glömt bort lite av allt annat som finns i mitt liv, bland annat har jag bytt ut den här bloggen mot vår företagsblogg denna veckan. Dock kommer det inte att bli så mycket mer jobb med företaget nu fram till hösten. Vi har hållt på med lite marknadsundersökningar och förberett så allt är klart till hösten så vi bara kan sätta igång att jobba!
Klicka på bilden så kommer ni direkt till vårt företags, Active UF, blogg! Där står lite om oss och våran idé osv.

Annars så händer inte så fruktansvärt mycket. Pluggar nu in i det sista för att bli klar innan lovet som går av stapeln på fredag! Ska bli fruktansvärt skönt.

Syrran kom hem från London idag också, så nu blir storbildvisning av bilder! Vi ses imorgon


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0