midsommar


Fin, somrig balkong efter en stunds målning, nya kuddar, ny vaxduk och nya blommor med nya krukor

Hej! och GLAD MIDSOMMAR!!! :):)

Vi har haft lite segmorgon här med stor frukost och lite förberedelser inför ikväll då vi ska bjuda på midsommar/grillkalas. Det regnar ju så vi har satt upp ett tält över balkongen så vi har möjlighet att sitta ute ändå, när det har blivit så fint där ute!

Jag och syrran ska bege oss ut på blomplockning alldeles strax och dekorera lite här hemma.

Vid fyra ska vi till hembyggdsgården och dansa runt stången, mysigt mysigt mysigt, känner mig lite som en gammal gumma, alla andra i min ålder ska förmodligen ut och partaja idag?????


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0