tygväskan



finfin ny tygväska från Odd Molly, tycker jätte mycket om den.

Vilken lååååång dag. Kvällstimmarna gick fruktansvärt sakta, det händer väldigt sällan. Dock ganska skönt, att man får känna att tiden inte rinner som sanden mellan fingrarna!

Innan middag gick jag, Katrine och Ruff (hund) ut på en megapromenad på 1 mil, riktigt skönt!

Imorgon ska jag göra min första dag på mitt sommarjobb, som trädgårdsskötare/hushållerska på Nyåkern1*, så ska försöka få lite sömn så jag är utvilad och pigg imorgon. Ska bara visa er några jättejättefina kuddfodral som mamma har sytt ikväll, superfina! Kika in om en sekund så är de uppe!

puss 



(*Nyåkern 1= här hemma)

kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0