9 more to go


Hej på er! Hann ju som sagt inte blogga innan jag var tvungen att ge mig av igår. När jag kom fram på kvällen igår var det bara en massa prat och kvällsmat som stod på listan, sedan blev det inte alldeles försent heller i och med att jag skulle upp och göra min första praktikdag på G-sport idag! Dock blev det sovmorgon, börjar inte förän tio, ren lyx. Det gick bra idag, lite nytt och sådär, men det kommer jag fort in i! Efter jobbet mötte jag upp tante (faster) och hennes pojkvän för att skaffa mig ett norskt kontantkort. Sjukt nödvändigt, blir ju så dyrt annars.. Så nu är det fixat! (thank you tante)

Ska gå och lägga mig och läsa lite nu, börjar bli lite trött. Just det! Först idag drog jag fingrarna ur rumpan och läste Elin Kling och Jonna Berghs nya magasin "styleby". Riktigt impad blev jag! Trots att dom är väldigt insatta i branschen är det svårt att kasta sig in i något så riskfyllt som att skapa et helt nytt modemagasin. MEN det var riktigt, riktigt bra. Lite av allt tyckte jag det hade så jag rekomenderar verkligen er som inte läst det att göra det! Lite elle-inspirerat, fast ändå eget.

Vi hörs imorgon mina vänner, PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0