Ibland är det gott, ibland är det ej


Hade precis kommit in från en 45 minuters lång powerwalk och möts av detta på köksbänken, ibland känns det för bra

Hej på er! Kvällen har varit skön. Tog mig en powerwalk, duschade och packade in håret och hade sedan te-kalas med farmor framför lyxfällan. Nu ska jag gå och lägga mig väldigt strax!

Det enda som känns lite drygt för tillfället är att jag saknar David helt otroligt mycket, vi lyckas alltid vara på praktik på olika veckor och vara på olika ställen hela tiden, så nu har det blivit liiiite för mycket. Miss you!

Har egentligen inte så mycket att säga så jag tror jag sätter punkt här innan det blir för mycket dösnack.


Vi hörs imorgon! PUSS


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0