kroppen är mör och fin



Hej på er! long time no see.
Kom hem i lördags, alldeles utmattad som ni säkert kan förstå, och då talar bilderna ovan väldigt bra för vad som mötte mig. Landskamp och födelsedagsfirande med apgod mat och massa tårta. Helt perfekt efter en vecka med torr påsmat och nudlar!

Om ni undrar vad landskampen gick ut på så hade vi besök från Norge i helgen och då passade vi på att dra ihop ett norskt och ett svenskt lag för att köra skidstafett. Det var inget att skoja om, det här var på blodigt allvar och bara för att bekräfta allvaret knäppte jag på mig ett par slalomskidor, för att köra favorit i repris från vasaloppet förra helgen liksom.

Sedan igår, inte heller då fick jag vila, för då var det bestämt att vi skulle till Hunflen. Man skulle ju kunna tro att jag borde vara helt död och inte orka någonting, men plötsligt ryckte några galna sidor i mig till och jag tog på mig löparskorna och powerwalkade upp till Hunflen, sedan på vägen hem joggade jag. Tro mig, det känns idag. Jag skulle nog hållt mig till bilen igår för fasen, jag har aldrig varit med om liknande, hela kroppen värker, och då menar jag verkligen HELA, ryggen, magen, armarna, nacken, rumpan, lår och vader, till och med fötterna. Blir väl så efter en vecka på tunna liggunderlag och fysisk ansträngning varje dag. Men inte klagar jag, smärtan är för något gott!

Jag kör en bildbomb från resan här senare ikväll, så kika in då :)


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0