ledig dag


Hejsan hoppsan! NU kan vi pusta ut och ta ett stort kliv in i helgen. Känns jätteskönt!

Jag har varit ledig idag, trots det, som jag nämnde tidigare, har jag varit i skolan. Glömde dock massa papper hemma så jag kunde inte jobba så jag lade mig i en soffa i biblioteket och kollade web-tv, haha varför göra det hemma när du kan göra det i skolan typ.

Vid två snåret, efter syobesök, drog jag till gymmet och tränade i  ungefär en timme, och nu är jag hemma, nyduschad och pigg!

Om circa en timme ska jag gå till gymmet här i Äppelbo och lägga mig i solariumet en stund, ska bli himla skönt, är lite frusen så lite solarievärme blir helrätt.

hörs sen!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0