it was



Såhär ser det ut för mig nu, nyss  (eller nyss, lade upp första bilden för typ två timmar sedan) ätit en sallad och nu sitter jag och läser lite tidningar!

Satt med ett sjukvårdsprov i nästa tre timmar idag, tre sjuka timmar, 2 timmar och 45 minuter för att vara exakt. Jag var så sjukt less på det där provet tillslut att jag bara ville kräkas all over it. När jag kom hem var jag tvungen att rensa huvudet lite så jag sadlade om till träningskläder och begav mig ut på en powerwalk/joggingtur på ungefär en timme. Himla skönt!

Nu ska jag plocka ihop lite i mitt rum och sedan gå och lägga mig och läsa lite. Har en engelsk bok på över 500 sidor att läsa inom en månad. haha, det blir intressant att se om det är möjligt. Jag brukar oftast läsa typ 20 sidor och sedan lägga av. Ah, men som sagt, intressant.

Hoppas ni har haft en bra dag!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0