årets första förbrukning och sportig lärdom


Årsdebut för de röda conversen today

Hallo! Hur mår ni? Jag mår jättebra! Har haft ännu en bra dag på G-sport, lär mig lite nytt varje dag i och med att att det är ett annat sortiment än vad jag är van vid, så det är superkul!

Nu har vi nyss ätit lite traditionell norsk mat, fiskekaker og poteter med smeltet smør, så nu väntar jag på att matkoman ska lägga sig lite så jag kan bege mig ut på en springrunda.

Annars så löper veckan mot slitt slut, typ, och på fredag efter jobb åker jag raka vägen till Oslo och träffar lite släkt där. Kongsvinger ligger ju bara 10 mil från Oslo så det är inte långa vägen med buss.

Hoppas ni har det bra allihopa! Får se om vi hörs mer ikväll, annars kikar jag in och säger hej imorgon :)

KRAM


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0