in oslo




Bilder tagna på vägen till Norge igår i en park i Torsby.

Hej på er! Nu är vi framme i Oslo. Det har vi i och för sig varit sedan i går kväll, men då åkte vi raka vägen till mammas moster och hennes sambo för att grilla och umgås.

Nu på morgonen gick jag bara upp och hoppade i träningskläder och gick ut och körde intervallträning i en timme. Nu har jag alldeles precis käkat frukost och ska nog ta mig en kaffekopp innan jag går och klär på mig lite annat än myskläder.

Idag är planerna att åka upp till Holmenkollen (högsta skidhoppbacken i Norge) för att kolla hur det ser ut där efter de byggde ut. Där uppe höll ju VM i längdskidåkning hus också!

Vi hörs ikväll!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0