rensning


åj åj åj, satte igång med ett jäkla projekt i eftermiddags och blev alldeles nyligen klar. Jag har gått igenom ALLA mina kläder och varit jättehård mot mig själv och lagt allt som inte har användts på över ett halvår i en hög och det andra i en annan hög. Ni kan ju gissa vilken hög som blev störst? Jo, den med kläder som inte används. Så, det gör lite ont, men jag har bestämt mig för att köra en rejäl bloppis här, ska försöka ta kort på allt imorgon, sen kommer det upp lite pö om pö under veckan eftersom det är så mycket, håll utkik!

Nu ekar det i min stackars garderob, har typ ingenting kvar. Haha, men hoppas jag får sålt lite så jag kan fylla på med lite nytt!

Nu ska jag kolla ett par avsnitt av glamourama, vi höres


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Anonym

jag vill se först innan du läggger ut nått, ifall nått passar mig ;)

2011-05-08 @ 01:36:13
URL: http://heinstedt.blogspot.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0