säljes - silver shampoo och silver balsam


Nu säljer jag en stor flaska silver-shampoo och en stor flaska silver-balsam på grund av missförstånd vid beställning. De är beställda från lyko.se och är aldrig använda, inte ens en liten droppe har lämnat dessa flaskor.

Säljer båda för 100 kr. (ordinarie pris är 150 kr), alltså ett kap eftersom de är helt oanvända!

Kan meddela att dessa flaskor håller sjukt länge, har själv haft sådana i vanligt shampoo och balsam och det är helt sanslöst vad länge de räcker, riktigt bra är de också!

Det är först till kvarn som gäller och ni kontaktar mig på; [email protected] eller i privat meddelande på facebook!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: Filippa

Jag bjuder 50 + frakt?

2011-05-30 @ 00:15:49
Postat av: Nikky Jones

Finns flaskorna kvar? (Det var ju länge sedan men man vet ju aldrig!)



Kontakta mig i såfall ASAP på [email protected]! :)

2012-01-18 @ 15:26:00
URL: http://nattajones.blogg.se/

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0