utmattning på eget initiativ


bytt till ett ännu knallare rosa lack

Hej på er! Jag gick upp vid tio tiden imorse och käkade lite frulle, drack kaffe och läste tidning och så, tog det allmänt lugnt. Sedan drog jag på mig träningskläder och gick ut och avverkade 1 mil i eljusspåret.
Det var länge sedan jag blev så sjukt slut av jogging, det var inte så att jag tog ut mig mer än vanligt idag, men ändå ville jag bara lägga mig ner och dö typ. I och för sig är jag i den rätta veckan för att någon fysisk uttmattning överhuvudtaget gör en dubbelt så slut. Det är inte lätt för oss tjejer som förlorar så mycket blod regelbundet.

För tillfället sitter jag i min säng och väntar på att få en toppklippning. Vilken lyx för oss, att få hembesök av frisören!

ses


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0