Dagens detalj


Hej! Nu är ännu en ny vecka igång. Tror jag aldrig i hela mitt liv har haft så himla mycket att göra, det är verkligen full rulle dag in och dag ut, men jag klagar inte, allt som händer är väldigt lärorikt och kul så det rullar på utan större problem!

Tanken är att jag ska lägga mig nu, inte för att jag egentligen behöver ta igen sömn utan mest för att jag ÄLSKAR att känna mig utvilad. Jag känner mig så snäll mot mig själv på morgonen när jag vet att jag verkligen fått den sömnen jag behöver.

Dock har jag fastnat lite. Hur gör ni? Går ni upp i morgonrufset och roffar åt er några plagg ur klädkammaren eller väljer ni ut en outfit kvällen innan?
Jag väljer kläder för dagen efter varje kväll, och det gör jag för att jag tar sådan jävla tid på mig. Lider av extrem beslutsångest (i alla situationer) och därför skulle jag aldrig i världen ha tid att välja kläder på morgonen. SÅ, här har jag fastnat, helt ovetande om vad jag ska ha på mig imorgon. Kommer nog säkerligen gå naken, så se upp!


kommentera mitt inlägg här :)
Postat av: elena

du var superfin idag !! :)

2011-10-11 @ 00:50:46
URL: http://minabenelena.blogspot.com

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0