Full rulle under vackra dagar


Bild från idag

Hej! Passar på att säga tittut när det finns en lucka. Hoppas ni alla mår bra!

Just nu är det fulla rullar här. I måndags hade vi premiär för årets skidskola och efter det har det varit full fart med både det ena och det andra. Bokningar i högar, massa glada barn, magsjuka från tisdag till torsdag, massa glada barn fredag, skidskola skiskola skidskola! Allt förutom magsjukan har varit sjukt roligt! Och vilket väder vi har!!! Älskar den här tiden på året, den mörka höststenen försvinner från bröstet och allt känns så himla mycket lättare!

Idag har jag haft en relativt lugn dag med bara en skidlektion, sen tog jag och mamma pickpacket och körde upp i skogen och parkerade vid vägen för att sedan vandra på skidor in till vår stuga där småsyskon och styvfar befann sig. Vi grillade och fikade och hade jättemysigt!

Imorgon drar vi igång Active Snow Camp som är ett skidskoleläger som pågår till fredag, spännande spännande!

Nu ska jag ta en blund, jag kommer säga hej med jämna mellanrum den här veckan!


kommentera mitt inlägg här :)

ordet är ditt , kom med din mening :)

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0